FAQs - app
Možete li da koristite BikeTrak na nekoliko pametnih uređaja istovremeno?
Da, možete lako da koristite BikeTrak na više pametnih telefona.
Jednostavno se prijavite u aplikaciju na bilo kom drugom pametnom telefonu ili tabletu sa istim korisničkim podacima koje ste koristili da biste prvobitno instalirali BikeTrak.
Zatim možete da vidite i kontrolišete svoj BikeTrak na bilo kom uređaju.
Da li biste želeli da delite svoj BikeTrak sa drugim korisnikom (nalogom)?
Takođe možete da delite svoj BikeTrak sa drugim ljudima.
Preduslov je da osoba ima i PovUniti korisnički nalog.
Kako to tačno funkcioniše, možete saznati u članku „ Podeli BikeTrak “.
Želeo bih da podelim svoj BikeTrak sa drugim korisnikom kako bi mogli da vide moje rute i lokaciju
Du kannst Deinen BikeTrax mit einem anderen Nutzer teilen.
Da biste delili BikeTrak, sledite ove korake:
- otvorite aplikaciju PovUniti
- izaberite tri trake u gornjem levom uglu da biste otvorili meni
- Koristite zupčanik pored naziva tragača da biste otišli na BikeTrak podešavanja.
- Sada izaberite „Share BikeTrak“ i unesite adresu e-pošte sa kojom je drugi korisnik registrovan na PovUniti.
- Drugi korisnik dobija e-poštu sa vezom, kojoj je najbolje pristupiti preko njegovog pametnog telefona. To znači da je BikeTrak prikazan u njegovoj APP.
Ukloni deljenje:
- otvorite aplikaciju PovUniti
- izaberite tri trake u gornjem levom uglu da biste otvorili meni
- Koristite zupčanik pored naziva tragača da biste otišli na BikeTrak podešavanja.
- Pod „Deli BikeTrak“ izaberite korisnika kojeg želite da izbrišete
- Sada potvrdite sa „delete“ i drugi korisnik više neće moći da vidi vaš BikeTrak.
Moj BikeTrak je već registrovan i ne može se dodati na moj nalog. šta da radim?
Iz bezbednosnih razloga, BikeTrak može biti povezan samo sa jednim nalogom u isto vreme. Ako je vaš BikeTrak već registrovan, kontaktirajte prethodnog vlasnika ili prodavca bicikala da uklone BikeTrak sa svog naloga.
Kada se to dogodi, možete lako dodati BikeTrak na svoj nalog.
Zar ne poznajete prethodnog vlasnika? Nema problema!
Jednostavno kontaktirajte našu podršku i rado ćemo vam pomoći.
Molimo pošaljite nam dokaz o kupovini i fotografiju tragača sa BikeTrak ID-om (ovo možete pronaći na samolepljivoj etiketi na kablu za povezivanje).
Kliknite ovde za obrazac za kontakt: PovUniti Support .
Da li postoji i desktop ili veb verzija aplikacije PovUniti?
Da, našu veb-aplikaciju možete pronaći na sledećoj URL adresi.
Prijavite se sa istim podacima kao za aplikaciju za pametni telefon:
https://app.powunity.com/
Kako da instaliram postojeći nalog na novi mobilni telefon/pametni telefon?
Ako prelazite na novi mobilni telefon, jednostavno instalirajte aplikaciju na svoj novi uređaj i prijavite se sa svojim uobičajenim korisničkim podacima.
Svi vaši podaci i podešavanja će tada takođe biti dostupni na vašem novom uređaju.
Problemi sa prijavljivanjem?
Ako je aplikacija instalirana iz rezervne kopije, ponekad može doći do problema sa prijavljivanjem.
U ovom slučaju, jednostavno deinstalirajte aplikaciju, ponovo pokrenite pametni telefon i ponovo instalirajte aplikaciju - tada bi sve trebalo da radi glatko!
Kako da aktiviram ili deaktiviram bezbednost za moj bicikl?
Da biste osigurali svoj bicikl, jednostavno dodirnite ikonu zaključavanja u aplikaciji. Ponovnim dodirom na ikonu deaktivira se rezervna kopija. Boje ikone ukazuju na trenutni status:
- Plava (otvorena brava): Vaš bicikl je trenutno nezaštićen i nijedan alarm se neće aktivirati ako se pomeri.
- Zelena (zatvorena brava): Vaš bicikl je obezbeđen! Ako dođe do kretanja, odmah ćete dobiti alarm na pametnom telefonu.
- Crvena : Alarm je aktiviran – vaš bicikl može biti u opasnosti!
Kada se ruta pojavljuje u prikazu rute?
Pređena ruta se prikazuje u prikazu rute ako traje duže od 5 minuta i ako je pređena udaljenost veća od 500 metara.