FAQs - Račun

Izbrišite korisnički nalog

Kako mogu da izbrišem svoj korisnički nalog?

Ako ste odlučili da se oprostite od PovUniti-a, možda tražite jednostavan način da izbrišete svoj nalog.
Bez obzira da li više ne koristite aplikaciju ili jednostavno želite da uklonite svoje lične podatke - to se može uraditi brzo sa samo nekoliko jednostavnih koraka.
U ovom vodiču ćemo vam pokazati kako možete bezbedno i lako da izbrišete svoj PovUniti nalog.
Samo pratite korake i recite zbogom PovUniti-u. Nedostajaćeš nam…

Uputstva:

Koraci za brisanje naloga:

  1. Otvorite aplikaciju na svom mobilnom uređaju.
  2. Prijavite se na nalog koji želite da izbrišete.
  3. Nakon što se prijavite, dodirnite meni.



  4. Dodirnite svoju sliku profila (vaš avatar) da biste otišli na stranicu profila.



  5. Kada ste na stranici profila, dodirnite ikonu smeća u gornjem desnom uglu da biste izbrisali svoj nalog.



  6. Dodirnite dugme IZBRIŠI u iskačućem prozoru da biste trajno izbrisali svoj nalog.

    OPASNOST !!!
    Ova radnja se ne može opozvati. Uverite se da zaista želite da izbrišete svoje podatke pre nego što dovršite poslednji korak.




Probleme beim einloggen

Prijavljivanje u aplikaciju nije uspelo – šta da radim?

Ne brinite, problem se obično može brzo rešiti! Evo dva moguća uzroka i rešenja:

1. Ponovo instalirajte aplikaciju

U mnogim slučajevima pomaže da deinstalirate aplikaciju, ponovo pokrenete uređaj, a zatim ponovo instalirate aplikaciju iz App Store-a ili Plai Store-a. Ovo je posebno važno ako je aplikacija vraćena iz rezervne kopije nakon zamene uređaja.

2. Proverite podrazumevani pregledač (Android)

Naša aplikacija koristi funkcije pretraživača za povezivanje sa serverom. Neki pretraživači proizvođača imaju ograničene funkcije, što može dovesti do problema sa prijavljivanjem. Preporučujemo da postavite Google Chrome ili Firefok kao podrazumevani pretraživač.

Kako promeniti podrazumevani pretraživač na Android-u:

  • Otvorite podešavanja uređaja i idite na Aplikacije .
  • Ako je potrebno, dodirnite meni sa tri tačke u gornjem desnom uglu i izaberite Podrazumevane aplikacije .
  • Izaberite aplikaciju Pregledač i postavite Chrome ili Firefok kao podrazumevani.